Online edukacija: Od ideje do realizacije – Pisanje projekata i prikupljanje sredstava za školsku sekciju

Pisanje projekata i osiguravanje sredstava ključni su koraci u unapređenju obrazovnih aktivnosti i školskih sekcija. Kako od ideje doći do uspješne realizacije projekta, bila je glavna tema online edukacije koju je vodila master edukatorica Valentina Vidović.

Tokom dva termina webinara pod nazivom “Od ideje do realizacije – Pisanje projekata i prikupljanje sredstava za školsku sekciju”, više od 50 nastavnika i stručnih saradnika iz osnovnih i srednjih škola imalo je priliku naučiti osnove pisanja projektnih prijedloga, istražiti različite izvore finansiranja te steći praktične smjernice za apliciranje na dostupne fondove i grantove.

Šta su učesnici naučili?

Cilj edukacije bio je pružiti nastavnicima jasne korake i alate za kreiranje uspješnih projekata. Učesnici su imali priliku da:

  • Razumiju važnost kvalitetno napisanog projektnog prijedloga i njegovog uticaja na školske aktivnosti
  • Savladaju osnovne korake u pisanju projekata, uključujući definisanje problema, postavljanje ciljeva, izradu budžeta i planiranje aktivnosti
  • Upoznaju načine prikupljanja sredstava kroz grantove, partnerstva i donacije

Evaluacija i povratne informacije

Prije početka edukacije, 38 učesnika popunilo je ulaznu evaluaciju kako bi se stekao uvid u njihovo predznanje i očekivanja. Po završetku edukacije, 34 učesnika je učestvovalo u izlaznoj evaluaciji, u kojoj su podijelili svoje utiske i procijenili stečena znanja. Rezultati su pokazali da su učesnici stekli konkretna znanja i alate koji će im pomoći u budućem radu na projektima.

Ova edukacija je pokazala koliko je važno osnaživati nastavnike u pisanju projekata, jer kroz njih mogu obezbijediti bolje uslove za rad školskih sekcija i dodatne edukativne aktivnosti za učenike.

Zahvaljujemo se svim učesnicima na angažmanu i motivaciji za učenje.

Radujemo se budućim edukacijama i novim projektima koji će unaprijediti školske programe i doprineti kvalitetnijem obrazovanju.